Hvis du gik du glip af Epilepsikonferencen eller gerne vil opfriske oplevelserne, så kan du her hente oplægsholdernes præsentationer.
24.06.2024
Epilepsiforeningen har nu den store glæde at introducere alle medlemmer for ”Sofus” – foreningens nye ferietilbud.
04.06.2024
I en ny rapport fra Rockwoolfonden konkluderes det blandt andet, at førtidspensionsreformen fra 2013 ikke har fået flere i ordinært job.
29.05.2024
Med fokus på den gode brugerrejse har epilepsihospitalet Filadelfia lanceret en splinterny hjemmeside.
Fra midten af juni bliver Lisbeth Nielsen ny administrerende direktør på Filadelfia. Hun kommer fra en stilling som direktør i Sundhedsdatastyrelsen.
En ny hjemmeside skal vise de steder som modtager ledsagekort, og kan være med til at gøre livet lidt lettere for personer med blandt andet epilepsi og deres ledsager.
27.03.2024
I et forsøg på at imødekomme behovet for information og støtte forældre til børn med handicap har Social- og Boligstyrelsen genudgivet deres forældreguide.