For familien til 11-årige Cilje har video-konsultationer været en kæmpe gave, der har gjort livet nemmere og konsultationerne mere udbytterige.
27.06.2024
Står du og skal på ferie om lidt? Så få Epilepsiforeningens sygeplejerske og socialrådgivers rejseråd med, før du rejser.
04.06.2024
Morten Vernersen har epilepsi, er elektriker og vil gerne i arbejde. Det fortæller han i et interview til TV2 Østjylland
Fra august åbner Filadelfia et botilbud for unge, der går på STU. Der vil være plads til fem unge, som kan bo på Filadelfia, mens de tager en STU-uddannelse.
28.02.2024
Annika Schmidt oplevede at hendes datter Hailey ændrede sig meget, efter hun startede på epilepsimedicin.
Epilepsi Podcasten har talt neuropsykolog Kirsten Vinter om hukommelsesproblemer
13.02.2024
Her er de ting, du skal overveje, før du vælger en doseringsæske
I Epilepsi Podcasten fortæller Helle, hvordan hukommelsesproblemer har påvirket hendes liv