24.06.2024

Velkommen til ”Sofus” – nyt ferietilbud for medlemmer af Epilepsiforeningen

Epilepsiforeningen har nu den store glæde at introducere alle medlemmer for ”Sofus” – foreningens nye ferietilbud.

Epilepsiforeningens nye sommerhus ``Sofus`` ligger i Lalandia i Billund. Foto: Lalandia

”Sofus” er et lækkert spritnyt sommerhus, som ligger i Lalandia i Billund. Historien bag huset og navnet er kort fortalt den, at foreningen for noget tid siden blev betænkt i en arvesag. De penge bruger foreningen på en række aktiviteter; herunder det spritnye sommerhus, som skal komme vores medlemmer til gode de næste mange år.

Vi er sikre på, at der venter vores medlemmer en masse gode oplevelser, og vi sender en ualmindelig varm tanke til vores medlem, som virkeliggjorde det fine sommerhus.

Før du kan booke huset, skal du oprette en profil på Bookhus – det gør du her

Du kan godt oprette en profil allerede nu, men ”Sofus” kan først bookes fra tirsdag d. 25. juni 2024 kl. 9.00, hvor vi officielt åbner op for leje af huset – og så er det ellers ”først til mølle” princippet.

Det kan godt anbefales at være hurtigt ude, for det her er et virkeligt godt og billigt ferietilbud: Huslejen for en uges leje af huset er 5.500 kr. incl. forbrug, slutrengøring og adgang til vandland og Monkey Tonkey Land for 8 personer.

Du kan læse mere om Lalandia i Billund her

Rigtig god ferie!