Hvis du gik du glip af Epilepsikonferencen eller gerne vil opfriske oplevelserne, så kan du her hente oplægsholdernes præsentationer.
Danske Patienter, Danske Handicaporganisationer og Ældresagen sender klar opfordring til regeringen efter sundhedsstrukturkommissions resultater.
31. maj løb årets Epilepsikonference af stablen. Her var fagfolk, pårørende og patienter samlet fra hele landet. Se, hvordan dagen forløb fortalt i billeder.
03.07.2024
I et ambitiøst skridt mod at fremme fokus på hjernens sundhed er 21 organisationer gået sammen om at etablere Hjernerådet i Danmark – heriblandt Epilepsiforeningen.
For familien til 11-årige Cilje har video-konsultationer været en kæmpe gave, der har gjort livet nemmere og konsultationerne mere udbytterige.
27.06.2024
Står du og skal på ferie om lidt? Så få Epilepsiforeningens sygeplejerske og socialrådgivers rejseråd med, før du rejser.
25.06.2024
Sommerferien står for døren, og det påvirker telefontiderne hos Epilepsiforeningen. Læs her hvordan.
24.06.2024
Epilepsiforeningen har nu den store glæde at introducere alle medlemmer for ”Sofus” – foreningens nye ferietilbud.