Få en hyggelig formiddag med brunch og bowling

Vi holder igen en familiedag, hvor der bliver lejlighed til at komme og spille bowling, kigge på og ellers få en snak med de øvrige forældre, børn og unge der møder op.

Vi mødes kl. 10.30 til brunch, som vi hygger med til kl. 12.30. Fra kl. 13 - 14 har vi booket 3 bowlingbaner, så her er der plads og tid til at vi kan bowle.

Vi slutter dagen af med en kop kaffe eller en sodavand, vi forventer at arrangementet er færdigt ca. kl. 15.30

Har du ikke lyst eller tid til at bowle, men alligevel gerne vil med til hygge og spisning, så angiv det ved tilmeldingen, (så optager du ikke en plads på banen).

Pris: 100 kr., der dækker bowling, skoleje, og brunch. Hvis du ikke ønsker at bowle, så er prisen kr. 75 pr. person.

Tid og sted: kl. 10.15, Glarmestervej 6, 12, 6700 Esbjerg. Her ligger Bowl´n´Fun

Tilmeldingsfrist: Senest d. 16. september 2024

For mere information kontakt Lars Frich på tlf. 2890 1990

Har du problemer med tilmeldingen, så kontakt landskontoret, De hjælper gerne med at få dig tilmeldt. Ring på tlf. 6611 9091