Hvad er palliation - både den tidlige og den sene palliation?

Mikael Skytte, palliationssygeplejerske i Holbæk Kommune, holder foredraget "En aften hvor vi taler om, hvad palliation er".

Når man bliver syg, rejser der sig mange spørgsmål om fremtiden og i relation til de problemer, man som uhelbredeligt syg kan støde på. Det kan være økonomiske problemer, fysiske symptomer og eksistentielle spørgsmål. Det prøver vi at tale om under emnet "Hvad er palliation - både den tidlige og den sene palliation?".

Det koster 50 kr. at deltage. Der serveres vand, frugt og chokolade i pausen.

Tid og sted: 22. oktober 2024 kl. 19.00-21.30 på Slagelse Bibliotek, Stenstuegade 3, Store sal, 4200 Slagelse.

Du tilmelder dig hos Slagelse Bibliotek på Frivilligcenter Slagelse (nemtilmeld.dk)

Har du spørgsmål til foredraget, kan du kontakte Berit Andersen på 2064 7647 eller på mail

Arrangører: Hjerteforeningen, Gigtforeningen, Diabetesforeningen, Lungeforeningen, Kræftens Bekæmpelse, Epilepsiforeningen og LOF Slagelse i samarbejde med Frivilligcenter Slagelse.