Ventesorg - når du venter på at miste

Birgitte Behrendt, forfatter, foredragsholder, stresscoach og sorgvejleder er forfatter til bogen "Ventesorg- at leve i uvished".

Foredraget er til dem, der lever med sygdomsramte i deres nærhed, men er også relevant for den syge. Vi hører om oplevelser af sorgen og om dem, der er kommet igennem deres ventesorg.

Det koster 50 kr. at deltage. Der serveres vand, frugt og chokolade i pausen.

Tid og sted: 24. september 2024 kl. 19.00-21.30 på Slagelse Bibliotek, Stenstuegade 3, Store sal, 4200 Slagelse.

Du tilmelder dig hos Slagelse Bibliotek på Frivilligcenter Slagelse (nemtilmeld.dk)

Har du spørgsmål til foredraget, kan du kontakte Berit Andersen på 2064 7647 eller på mail

Arrangører: Hjerteforeningen, Gigtforeningen, Diabetesforeningen, Lungeforeningen, Kræftens Bekæmpelse, Epilepsiforeningen og LOF Slagelse i samarbejde med Frivilligcenter Slagelse.