SKAAL - ølsmagning og burger i København

Kreds København har den store glæde at invitere dig til en helt særlig aften med god stemning, lækre øl og fællesskab på Café SKAAL.

Vi skal udforske 4 forskellige øltyper, og der vil blive fortalt spændende historier og fakta om hver enkelt øl. Undervejs vil du også nyde en velsmagende "SKAAL-burger", der er nøje udvalgt til at supplere øloplevelsen. Det er også muligt at bestille en vegetarburger.

Så er du til en god burger, godt selskab og ikke mindst lækre specialøl, så tilmeld dig arrangementet, som er en enestående chance for at møde andre medlemmer af foreningen, udveksle erfaringer og styrke fællesskabet, mens vi nyder en hyggelig aften sammen.

NB: du skal være 18 år for at kunne deltage.

Tid og sted: 15. marts 2024 kl. 17-21 på Café SKAAL, Kultorvet 11, København. Café SKAAL er ikke handicapvenlig.

Pris: Normalpris 275 kr. pr. person. DIN pris er 200 kr.

OBS: du betaler for arrangementet på MobilePay 41271. Husk at skrive hvad du betaler for samt antal personer.

Bemærk: du kan først tilmelde dig og betale fra 1. januar 2024, og tilmeldingsfristen er den 1. marts 2024.

Alle medlemmer er velkomne.

Har du behov for yderligere information, er du meget velkommen til at skrive til kredsen på kobenhavn@epilepsiforeningen.dk

Husk at følge Kreds København på de sociale medier for yderligere opdateringer om arrangementet.

Vi ser frem til at skåle med dig!

Epilepsiforeningen

Kreds København