Generalforsamling, spisning og foredrag ved Simi Jan

Kreds København inviterer til ordinær generalforsamling torsdag den 1. februar 2024 kl. 17-21 i Herlev Medborgerhus, Herlevgårdsvej 18-20, 2730 Herlev.

Dagsorden i henhold til vedtægterne.

Vi er meget begejstrede for at kunne invitere dig til vores generalforsamling og til et inspirerende foredrag ved den anerkendte udenlandske korrespondent Simi Jan. Dette er en enestående lejlighed til at høre om hendes perspektiver og erfaringer fra verdenen. Og det er en begivenhed, du ikke vil gå glip af.
Vi glæder os meget til at byde Simi Jan velkommen og er sikre på, at hende foredrag vil inspirere og berige os alle.

Efter foredraget ved der blive serveret en let anretning samt en forfriskning, inden vi tager hul på generalforsamlingen.

Vi ser frem til at byde dig velkommen og tilbringe en aften fyldt med inspiration, viden og meningsfulde diskussioner. Tøv ikke med at kontakte os, hvis du har spørgsmål eller brug for yderligere information. Sammen kan vi gøre denne generalforsamling og Simi Jans foredrag til en mindeværdig oplevelse.

Arrangementet er gratis, men af hensyn til forplejningen bedes du tilmelde dig senest den 21. januar 2024.

Spørgsmål kan rettes til kobenhavn@epilepsiforeningen.dk

Bedste hilsner
Epilepsiforeningen