05.04.2013

Hjernesagen skifter look

Hjernesagen har givet sig selv en ansigtsløftning og blandt andet fået nyt logo
"Vi havde længe haft det sådan, at der skulle ske noget. Logoet med den blå og hvide ”maske”, linjen ”blodpropihjernen.dk” og bladets og hjemmesidens udseende var efterhånden lidt rodet at se på. Vi havde brug for at bringe det ind i en ny tid, hvor vi er en større forening, der gerne vil ses og høres for alvor. Til det hører et professionelt, tidssvarende og godt udseende, siger landsformand i Hjernesagen Bruno Christiansen.
Og Bruno Christiansen føjer til: "Med det nye udseende vil vi gerne sige, at vi kommunikerer bredt til mange, men altid personligt og omsorgsfuldt. At vi er i konstant bevægelse og kæmper for vores medlemmer."
Læs mere om Hjernesagens nye look