04.07.2012

Stormly fejrer jubilæum

Torsdag den 5. juli har Stormly har 75 års jubilæum, hvilket fejres med en reception, hvor alle er velkomne.
Receptionen foregår torsdag den 5. juli fra kl. 11-15. Man kan tilmelde sig receptionen på tlf. 78 47 69 50 eller mail: stormly@ps.rm.dk
Stormlys bo – og dagtilbud ligger i Ny Hedensted Kommune, men ejes og drives af Filadelfia. Stormly har speciale inden for epilepsi og henvender sig til voksne fra hele landet, som på grund af betydelig og varig nedsat funktionsevne har behov for omfattende hjælp og støtte i hverdagen.

Stormly lægger vægt på, at borgeren har sin bolig i et miljø, der er båret af en tryg og hjemlig atmosfære. Det er et bo- og dagtilbud hvor man interesserer sig for hinanden og ønsker at alle – både borgere og personale – i fællesskab arbejder for dette.
Dansk Epilepsiforening ønsker Stormly tillykke med jubilæet og roser bo- og dagtilbudets store betydning for dets borgere.
(Kilde: Stormly)