04.07.2019

Følg Epilepsiforeningen på Instagram

Både Epilepsiforeningen, gruppen med forældre til børn med Dravet, de unge med epilepsi og et par lokalkredse kan følges på Instagram

Mange kender sikkert nogle af de mange grupper og sider, man kan følge på Facebook, der handler om epilepsi.  Hvis man vil have inspiration til facebookgrupper om epilepsi, har vi lavet en oversigt her. Men man kan også få information om epilepsi og møde ligesindede på Instagram.

Epilepsiforeningen er på det sociale billedmedie under @epilepsiforeningen.

Epilepsiforeningens ungdomsudvalg deler billeder fra profilen @ungmedepilepsi.

Man kan se billeder fra og af livet med epilepsiformen Dravet, hvis man følger @dravetdk.

Epilepsiforeningens københavnske lokalkreds kan man følge under @epilepsiforeningenkobenhavn og lokalkredsen i Østjylland kan man se billeder fra under@formandenostjylland.

Og så kan man jo altid prøve at søge på tagget #epilepsi og se, hvad der dukker op.

Epilepsiforeningen